leoeosseus

martes, 31 de marzo de 2015

En rodaxe


Como Xela explorando a casa de cartón estou eu explorando o novo ordenador.
A vida real : cinema de toda a familia por primeira vez para ver " Home ", despois de intentar ir ao zoo de portas abertas cunha ringleira de xente enorme, paseos por Melgaço, estrea de parques en Redondela, goce dos nenos no Ifevi coas atraccións das festas e momentos menos dóces como a obra do baño ou buscar un taller para o coche hoxe que pechou o taller que o reparaba para mostra de que a crise está aí aínda.
En fin, a ver se me poño ao día.

Etiquetas: ,

3 comentarios:

Ás 31/03/15, 20:18 , Anonymous peke dixo...

Eu aínda exploro o meu e non acabo de aclarame en moitas cousas.

 
Ás 01/04/15, 00:09 , Anonymous Rosa dixo...

Éche ben chula a casa da Xela!
Moi boa idea... E ánimo co ordenador... O certo é que o peor de estrear un aparello deses é collerlle o truco... dá unha preguiza!

 
Ás 22/04/15, 11:49 , Blogger Paz Zeltia dixo...

vaia, non estou nada actualizada no tocante ao cine "de familia"...! pero o título vaille moi ben á foto de Xela, que é ben chula. E parabéns polo ordenador novo! irá coma unha centella!

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio