leoeosseus

mércores, 6 de outubro de 2010

Ledicia


Rematou setembro coas festas en Vilaguindastre e comezou outubro de mala maneira cunha tormenta impresionante, un coche que non encende, a tele que semella que por fin colle emisoras, internet que vai e vén, o frigorífico que acumula xeo, etc.
Pola contra houbo cousas boas como recibir un libriño e un debuxo agasallos dun blogueiro, uns zapatóns novos, algunha sorpresa e o avistamento de cousas curiosas que teño que fotografar.

Etiquetas: ,

6 comentarios:

Ás 06/10/10, 15:09 , Blogger fonsilleda dixo...

Boa (ou mala?) tormenta, si. Agardo as fotos, sempre me fas sorrir.
Bicos.

 
Ás 07/10/10, 17:47 , Blogger Paz Zeltia dixo...

fíxome sorrir o balance.

[hai cousas nel que a min non me pasan porque, simplemente, as ignoro.- calquera día sáeme un pingüino da nevera]

 
Ás 07/10/10, 19:10 , Anonymous Anónimo dixo...

Un bon balance, ben doméstico, como cómpre e como a min me gustan.
Eu tamén sufro pola miña neveira.

 
Ás 08/10/10, 10:04 , Blogger Bolboreteira dixo...

Agora quedo intrigada co dos avitamentos....
E polo demáis como di un amigo..."sempre hai cousas" :)
Bicos

 
Ás 08/10/10, 13:54 , Anonymous náufrago dixo...

Daquela, o outono preséntase... ambivalente...

 
Ás 10/10/10, 04:24 , Blogger RuAn dixo...

Desculpa a tardanza, pero por outra veira xa sabes, mellor adiado que nunca. Saúdos e apertas

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio