leoeosseus

domingo, 14 de xuño de 2009

Antítese nativa



Andar nisto dos blogos ten os seus premios e así o amigo Manuel L. Rodrigues mandoume o seu poemario " Antítese nativa ". Tamén me mandou unhas palabras que rematan así: " Sen mais, agardo goste do poemario. Como ben sabe; cando unha obra de arte inicia o voo deixa de pertencer ao seu autor para trocarse propiedade de aquel ou aquela que o desexe ter entre as súas mans. Conseguido este logro; eu, persoalmente, declárome satisfeito.

Unha forte aperta.

... e dalle saúdos ao Leo da miña parte. "

E eu, como novo propietario, vou pasar a desfrutar da súa leitura.

Graciñas, Manuel.

Etiquetas: ,

5 comentarios:

Ás 15/06/09, 01:11 , Blogger An dixo...

O dito...que a disfrutes. bo lecer

 
Ás 15/06/09, 01:46 , Blogger Moraima dixo...

A min tamén me tocou... mais estou a espera de que o autor poda mandarme o seu mail para mandarlle os meus datos, para así poder desfrutar eu tamén da sua obra.

Apertas

 
Ás 15/06/09, 17:45 , Anonymous paidovento dixo...

Parabéns polo agasallo. Eu tamén visito regularmente o blog de Manuel L. Rodríguez, un rapaz asisado para a prosa. Xa me contarás se tamén o é para o verso.

 
Ás 16/06/09, 14:39 , Blogger fgul dixo...

...pois que sexa para ben. Unha forte aperta, e graziñas pola reseña na entrada.

 
Ás 18/06/09, 18:29 , Blogger abueloscrisytoño dixo...

Pódese comprar xa nas librerias?
A.Cris

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio