leoeosseus

luns, 22 de setembro de 2008

Entre uvas anda o asunto



Estes días estiven bastante apartado do ordenador. Houbo falla de inspiración, falla dun adaptador que quedou atrás, lecturas pendentes e a vendima 2008.

Xa se vendimaron as tintas e a treixadura. As tintas foron boas este ano e apenas estorrexaban ( caían as uvas do cacho cando o cortas ) e encheron dúas tinallas de mil litros, un bocoi de 700 e un medio de 350 e alí quedaron a ferver. A treixadura deu uns mil cincocentos litros e mañá hai que vendimar o albariño para a adega que será o dobre do ano pasado pero non chegará á cantidade que houbo no 2006 que foi de récord.

A ver se rematando esta semana xa me poño máis co blogo.

Etiquetas: , ,

21 comentarios:

Ás 23/09/08, 02:25 , Blogger Raposo dixo...

Pégalle duro a vendima, pois.

 
Ás 23/09/08, 10:24 , Anonymous Anónimo dixo...

Pero non te esgotes.

 
Ás 23/09/08, 10:27 , Blogger Carlos Sousa dixo...

Pois é o que hai, vendimar para logo saborear os viños. E en Arbo, si que hai un pouco para vendimar.

Eses termos, tinalla, bocoi e medio, non sei si quedarán logo en desuso, o usar as cubas plásticas e de aceiro.

 
Ás 23/09/08, 15:22 , Blogger Elvira Carvalho dixo...

Tempo de vindimas é muito bonito. São as vindimas, o fazer do vinho, o envasilhar, o aproveitar do bagaço, coisas que me habituei ha muitos anos atrás quando meu pai fazia vinho. E Leo fez dois aninhos há dias, verdade?
Um abraço

 
Ás 23/09/08, 15:24 , Blogger insomniorizar dixo...

pois si q empezaches cedo por ahí.

Aquí, no ribeiro, a vendima empezou fai un par de dias, pero para as castes, para o viño da casa, pero ascooperativas, as bodegas todavia comenzan esta fin de semana, e por suposto darei boa conta delo.
Un saudiño!

 
Ás 23/09/08, 16:35 , Blogger fgul dixo...

home; pois xa sabes que serás benvido. ...entrementres non fiques bébedo de mosto.

 
Ás 23/09/08, 16:38 , Blogger rui dixo...

Xa esquecía! si, a vendima, este ano tócame lonxe, e xa tampouco teño viñas, pero vou ás dos meus pais. Eu facía pouco viño e nin sequera os tres moios os daba bebido no ano (cousa de falta de entrenamento)
Dasme envexa!

 
Ás 23/09/08, 18:21 , Blogger LM dixo...

ai..que boa pinta tem essas uvas...já contarás que tal o vinho.beijos

 
Ás 23/09/08, 18:47 , Blogger Son Unha Xoaniña dixo...

En Valdeorras tamén estamos nela.
Bicos.

 
Ás 23/09/08, 20:55 , Anonymous Anónimo dixo...

parabéns pola colleita (agora a polo viño)

 
Ás 24/09/08, 02:27 , Blogger Antón de Muros dixo...

Benvido ao mundo virtual! :-)

Bo traballo!
Parabéns pola vendima!
Saúdos dende o sur.

Antón.

 
Ás 24/09/08, 10:52 , Anonymous Anónimo dixo...

Gustoume o de lembrar a terminoloxía da vendima. En Perdecanai tamén se di tinalla, bocoi, medio, pero ademáis teñen a pipa (que deben ser 1000 litros) e a bordaleza (que deben ser 250 litros). Se non me equivoco o medio de alá ten sobre 500 litros. Segundo a zona o das medidas varía moitísimo... Cando acabes coa vosa vendima, se queres eu teño unha viña moi grande: "as cucas", que agora recolle unha curmá miña.
Eva.

 
Ás 24/09/08, 21:11 , Blogger Suso Lista dixo...

Eu tamén estou de volta..¡Corre a voz!. Espero que esteades todos ben descansados das vacacións.

 
Ás 25/09/08, 00:19 , Anonymous Anónimo dixo...

Pois así de repartido anda o mundo. Uns a vendimar e outros a catar. Levádeo con calma e bo humor.

 
Ás 25/09/08, 11:43 , Blogger A Conxurada dixo...

Este será o primeiro ano que non vou á vendima....e é como se me faltase algo.

un bico

 
Ás 25/09/08, 14:32 , Blogger insomniorizar dixo...

ei! a ver si voltas, a ver, que xa te botamos en falta!

 
Ás 25/09/08, 19:31 , Blogger oko dixo...

canto boto de menos ir roubar uvas...
:D

 
Ás 26/09/08, 10:52 , Blogger Fátima dixo...

A ver se facedes moito viño. Saudos de cousas miñas (Fátima).

 
Ás 26/09/08, 10:52 , Blogger Lapis-vermello dixo...

Si a min tócame hoxe. Non me fai moita ilusión pero... hai que facelo. Bicos.

 
Ás 26/09/08, 18:47 , Anonymous Anónimo dixo...

Ei....Benvidos por fin.
¿Estades moi morenos, ou negros por ter que regresar ao chollo....?
PAra empezar non esta mal o da vendimia, non señor....
Eu recordo unha unica vez na miña vda, que incluso pisei a uva. Foi nun pobo de Extremadura na Sierra de Gata, "Descargamaria", eu naquela epoca andaba a traballar por ali...
TEmpos.

 
Ás 26/09/08, 21:02 , Blogger Cuspedepita dixo...

A min gústancheme moito máis as uvas que o viño, así que se fora eu vendimar non sei cantos litros de menos che quedarían ;-)

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio