leoeosseus

domingo, 24 de febreiro de 2008

Salgueiro



Pois si: o home sen plumas é de apelido Salgueiro.

Andei buscando en google persoas co nome " Pedro Salgueiro " e topei un profesor de informática da universidade de Évora, un xogador cubano de béisbol e un escritor brasileiro. Para toparme a min teño que ir ao sétimo lugar onde saio como cooperante en Galicia Encantada por dous textos que mandei de lendas.

Os comentaristas que atinastes co nome da árbore estades convidados a fabada o próximo sábado que se celebra a Primeira festa da fabada de Torneiros xusto detrás do salgueiro da foto do posteo anterior.

Etiquetas:

7 comentarios:

Ás 25/02/08, 14:26 , Blogger Elvira Carvalho dixo...

Então muito prazer sr. Salgueiro.
Mais um para a familia das árvores.
E eu sou carvalho, que também é como sabe uma bela árvore.
E Leo está bem?
Um abraço e uma boa semana

 
Ás 25/02/08, 14:55 , Blogger Ana dixo...

Alá, e eu como non acertei, non podo comer,humpf!

Por certo, o meu apelido tamén e un arbore : pereira, ademais ten fruto e o teu non....

Bicos Salgueiro
( estou de guasa ,eh)

 
Ás 25/02/08, 17:21 , Blogger busto.agolada dixo...

Pedro Salgueiro VI, lémbrame un rei que mandaba na Paradanta e nas terras fronteirizas de Acedre.
Estades guapos na foto. Saúdos.

 
Ás 25/02/08, 21:11 , Blogger torredebabel dixo...

non sabía o nome da flor pero aqui, claro, éche moi comun o apelido Salgueiro ;-))

 
Ás 25/02/08, 21:25 , Blogger abueloscrisytoño dixo...

Fermosa historia de Gaifar.

 
Ás 26/02/08, 00:09 , Anonymous Anónimo dixo...

Mira que atoparte no "sétimo" lugar. Unha mágoa non facerlle honra ao teu segundo apelido.

 
Ás 27/02/08, 00:12 , Blogger paideleo dixo...

elvira carvalho: síntome orgulloso de unirme a este bosque de amigos.
ana: estás convidada igual e máis se pertences ao bosque de apelidos.
busto.agolada: rei, rei non creo por mui rimbombante que soe o meu nome. O amigo da foto non lembro de que tribu era.
torredebabel: as flores do salgueiro non son mui coñecidas porque non destacan. O apelido Salgueiro non está mui extendido por aquí.
abueloscrisytoño: graciñas pero eu so trascribín a historia como ma contaron.
paidovento: terei que esmerarme para colocarme no lugar que me corresponde ;)

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio