leoeosseus

mércores, 31 de xaneiro de 2007

Confusión entre plantas

Isto da interrede é un adianto. Estiven consultando o asunto das vinagretas, meruxes e chuchameles e cheguei a uns resultados que me parecen os reais. A prantiña da foto do vintecatro é unha vinagreta, agrión ou pan de cuco de nome científico oxalis pes caprae. Esta información conseguina gracias a Xisbe e a través de Clop. O chuchamel é a madreselva en castelán e de nome científico lonicera implexa. E o meu sogro debía de referirse co nome de muruxe á pamplina de los caminos en castelán e de nome científico hypecoum imberbe.
En fin, un lío de tres prantas.
E non sei que pasa que o ordenador está mal.

Etiquetas: ,

4 comentarios:

Ás 01/02/07, 01:42 , Anonymous Anónimo dixo...

A miruxa, nasce muito nas leiras de milho, depois de feita a milheira-antes dos ervicidas- E, se acomem os coelhos, morrem

 
Ás 01/02/07, 09:27 , Blogger Moralla dixo...

Síntome coma unha miñoca entre tanto científico!

 
Ás 01/02/07, 20:48 , Blogger Basho dixo...

Não tenho muito a dizer sobre a entrada de hoje, mas há tempos que não te dezia "olá" e pensei que este era um bom momento para fazê-lo.

Sempre gostei dos teus posts porque descrevem muito bem a surpresa constante que é a vida. A minha vida tem tido muitas surpresas ultimamente e não pude ler os blogues dos amigos. Hoje ponho-me ao dia.

Que rico está o Leo!

 
Ás 01/02/07, 22:04 , Blogger torredebabel dixo...

Todos os días aprendese algo! e iso que a frase se fixo famosa antes da wikipedia ;-)

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio